Skoleboden

Vi bestræber os på at blive markedets foretrukne skolemadsordning igennem frisk og lækker skolemad, leveringssikkerhed, fornuftige priser, brugervenlig bestilling og et netværk af lokale madleverandører, der brænder for at lave madpakker, eleverne elsker at spise.

På nuværende tidspunkt leverer vi med stor elev- og personaletilfredshed dagligt skolemad til over 120 skoler i Danmark. Vi håber at jeres kan blive den næste.

Fordele ved skolemad.nu

•                   Frisk og lækker skolemad leveret af en lokal madleverandør

•                   Sunde og varierende måltider

•                   Hurtigt og nemt at bestille madpakken for elever, forældre og personale

•                   Gennemtestet system og koncept i konstant udvikling

•                   Mulighed for at bestille fra dag til dag eller flere uger frem i tiden

•                   Betaling med alle gængse kreditkort

•                   Fjerner administrative opgaver for skolen

•                   Omkostningsfrit for skole

Skolemad.nu er et koncept der tager hånd om hele skolemadsordningen og sørger for at skolen får en holdbar løsning, der tilfredsstiller både skole og madleverandør. Det sørger vi for ved at:

•                   I samarbejde med skole at udvælge madleverandører som leverer frisk og lækker mad

•                   Det er hurtigt og nemt for elever, forældre og personale at bestille, afbestille og betale for maden

•                   Aktiv support på mail og telefon der kan hjælpe til med at løse problemer og svare på spørgsmål

•                   Skolen skal ikke afsætte store ressourcer til håndtering af ordningen

•                   Afregning foregår direkte til madleverandøren via skolemad.nu

Elever betaler kr. 25,- i gebyr første gang de foretager en bestilling for det indeværende skoleår.

Da skolemad.nu er en frivillig skolemadsordning, vil det på denne måde kun have en minimal omkostning, for de elever der ønsker at benytte skolemadsordningen.

I er altid velkomne til at kontakte os på telefon eller mail hvis I har spørgsmål.